Łódź, salon Reanult – Nissan

NAZWA INWSTYCJI:

Projekt rozbudowy istniejącego budynku o salon i serwis samochodowy.

LOKALIZACJA:

Łódź, ul. Przybyszewskiego 176/178

SPECYFIKACJA:

Powierzchnia użytkowa: 2 300
Faza projektu: Realizacja
Rok: 2008

„Zaprojektowano budynek salonu sprzedaży samochodów marki Nissan i Renault wraz z serwisem. Projekt był konsultowany z przedstawicielstwem tych marek. Salon zlokalizowany przy ruchliwej ulicy Przybyszewskiego wymuszał opracowanie indywidualnej bryły. Kompozycja opiera się na wpisaniu szklanej bryły dwukondygnacyjnego salonu w dynamicznie wykrojoną okładzinę z paneli blaszanych, które schodzą się w centralnej wyższej części zawierającej antresole biurowe. W centralnej części obiektu zlokalizowano eliptyczną żaluzjową formę dominującą nad obiektem. Wejścia zaakcentowano poprzez portale firmowe Nissana i Renault. Sala ekspozycyjna umożliwia dowolną prezentację aut i swobodny podział ściankami mobilnymi. Przewidziano możliwość ekspozycji 2 różnych marek pojazdów.
Wnętrze wzbogacono indywidualnymi detalami schodów, balustrad i oświetlenia. Dobudowano także serwis samochodowy z ośmioma stanowiskami obsługi w tym siedmioma wyposażonymi w podnośniki dwukolumnowe oraz wyposażone w kanał naprawczy.”

e10_lodz_salon_nissan_01
e10_lodz_salon_nissan_02
e10_lodz_salon_nissan_03
e10_lodz_salon_nissan_04
e10_lodz_salon_nissan_05
e10_lodz_salon_nissan_06
e10_lodz_salon_nissan_07
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
e10_lodz_salon_nissan_10
NextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnailNextGen ScrollGallery thumbnail

„Zaprojektowano budynek salonu sprzedaży samochodów marki Nissan i Renault wraz z serwisem. Projekt był konsultowany z przedstawicielstwem tych marek. Salon zlokalizowany przy ruchliwej ulicy Przybyszewskiego wymuszał opracowanie indywidualnej bryły. Kompozycja opiera się na wpisaniu szklanej bryły dwukondygnacyjnego salonu w dynamicznie wykrojoną okładzinę z paneli blaszanych, które schodzą się w centralnej wyższej części zawierającej antresole biurowe. W centralnej części obiektu zlokalizowano eliptyczną żaluzjową formę dominującą nad obiektem. Wejścia zaakcentowano poprzez portale firmowe Nissana i Renault. Sala ekspozycyjna umożliwia dowolną prezentację aut i swobodny podział ściankami mobilnymi. Przewidziano możliwość ekspozycji 2 różnych marek pojazdów.
Wnętrze wzbogacono indywidualnymi detalami schodów, balustrad i oświetlenia. Dobudowano także serwis samochodowy z ośmioma stanowiskami obsługi w tym siedmioma wyposażonymi w podnośniki dwukolumnowe oraz wyposażone w kanał naprawczy.”